Sabtu, 15 Oktober 2011

blog lelaki berbunga.....


Di suatu petang Amit dan Man ke perpustakaan merancang untuk belajar bersama, sambil itu mereka sempat bercakap-cakap tentang blog mereka. 

Amit : Asalamulaikum bro, tak jawab salam tumbuh ketumbit nanti. Apa kau buat? Updateblog?. 

Man : Walaikumsalam, amboi-amboi ketumbit, takda benda lain, bisul ke? canggih sikit! Ya, aku update bloglah nie. 

Amit : Mari aku tengok blog kau. Alamak berbunganya kalah budak perempuan, nak muntah aku tengok. 

Man : Eh’eh, mulut jaga sikit, tak karang aku bagi kau penampar jepun. Ok apa berbunga, tak ada salah pun. Inilah minda lelaki sekarang ni, cakap main lepas je. Cubalah bertapis sikit. 

Amit : Sebenarnya aku benci tengok blog jantan berbunga ni, macamlah kaum perempuan. Nak berbunga-bunga. GELILAH AKU tengok. 

Man : Aik Mit, mulut tu jaga sikit. Terluka tahu hati dan perasaan aku kau cakap macam tu. Kau buat aku lemah semangat nak berblogging ni. 

Amit : Ala Man, baru gurau senda sedikit, nak merajuk. Lagilah aku naik geli. Mari Man tengok blog aku pula. 

Man : Mak oi, berbunganya ada pula kaler pinknya. Amit amit... 

Man dan Amit tergelak besar... 

Pesan Mil : 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan